Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 10:46   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Trening er nok det som må til for å få stramme opp, ifølge Torkil (legen bak ketolyse) så er det vanskelig å få strammet opp magen siden den mest sannsynlig hang når du begynte, så der er vel bukplastikk ett godt alternativ.
Når det gjelder resten av kroppen er det mulig å trene. Jeg trener ikke styrke ennå, men skal begynne snart.
Pr i dag så går jeg lange turer i oppoverbakker og svømmer mye. Mens jeg svømmer har jeg også øvelses ved bassengkanten. Merker at beina mine spesielt har blitt fastere i fisken. Og svømming gjør underverker for pupper
Forresten så har du vært kjempeflink

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat