Sv: Hei! Ny her inne!
Oppdatering:
Stabil vekt - varierer sånn fra dag til dag mellom 87 og 88kg. Null trening i sommerferien. Litt småslurv - men iallefall lavkarbo.
Mulig jeg kan se på kroppen min at den enda skifter form. Synes det ser slik ut - at fettet enda saaaakte går bort. Synes også jeg ser resultater av vekttrening - ser mer definert ut. Har enda et felt fremme på magen med endel fett - kan ikke kalle det en pølse eller bilring da det er ca 15cm bredt og går fra underkant av de to øverste pakkene i six-packen (ja, de to øverste rutene begynner å vises når jeg strammer) - regner med at dette fettet sitter innmari godt. Regner med at når jeg er såpass slank som nå så skal det mye trening til for å komme ned i en fettprosent som tilsier sixpack - og enkelte får jo aldri den frem uansett hvor hardt de jobber for det.
Har også litt håndtak på siden...
Er langt fra fornøyd med kroppen min enda, men noe sier meg at så mange år med elendig selvbilde har etset seg bra inn i hjernen min - og at jeg nok aldri blir fornøyd. 
Skal denne uken hente meg bil sørpå. Noen tips til road-trip-mat? For et halvår siden hadde det gått i sjokolade, pølser og tortillachips, men er litt i villrede nå. Vann, Anton Berg sukkerfri sjokolade og tunfiskbokser kanskje?