Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 12:23   #30
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Ista, her.

Di pillene er et must på denne kuren.Har du boken så står alt perfekt forklart hvorfor og hva disse vitaminene gjør med kroppen,jeg fraråder å gå på kuren uten disse altså.Du kan jo slenge inn et spørsmål til Torkil,så kanskje han kan svare deg skikkelig på dette!

Jeg har boken, så jeg forstår jo hvorfor man skal ta pillene, men siden kosttilskuddene jeg allerede tar inneholder de samme vitaminene og mineralene (utenom magnesium som visstnok bare skal være godt for leggkramper o.l. hvis jeg ikke har misforstått..?), lurte jeg bare på om det var noe poeng i seg selv å ta akkurat DISSE pillene Men for all del, jeg skal ikke være vanskelig jeg, vil jo ha best mulig resultat, og gjøre det på den rette måten, så jeg gjør et nytt forsøk med å bestille på nett Og hvis det ikke går, så får jeg heller ta en tur på en av disse menybutikkene som selger dem i Oslo (noen som kan gi meg en update på hvilke butikker det er, den forumtråden var så himla lang ...)

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat