Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 13:47   #9
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Huden følger ikke med

Mener ikke at jeg har fått noen fantastiske pupper av å svømme, men de har blitt mindre uten å bli slappe liksom og tro det eller ei men de ser iallefall bedre ut enn på lenge. Svømming er uten tvil veldig bra trening for hele kroppen og en "enkel" måte å få igang kroppen på. Når man har kommet over frykten for hvordan man ser ut i badedrakt
Et råd Bofse er bare å hoppe i det rett og slett, ha en tskjorte eller lignende over badedrakten de første gangene så kommer du gradvis over frykten. Samt prøv å finn ut når det er minst folk og svømmer'/bader. Jeg går tidlig på morgenen eller rett etter jobb når andre spiser ,middag

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat