Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 14:08   #25
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: (Planlagt) Sprekk i går. Hva er deres erfaringer da?

Sitat:

Men sånn jeg har forstått det så gjelder dette ved ett vanlig kosthold

Neida, ikke nødvendigvis ved bare "vanlig" kosthold, men dersom man ellers har et sterkt redusert kaloriinntak. Altså, jeg skulle i utgangspunktet ligge på ca 1400-1500 kcal daglig, for så 1 dag i uken øke inntaket til ca 2200-2500 kcal. Han der ernæringsfysiologen min var i utgangspunktet han som satt meg på lavkarbo (ca 30-40 gr karbo om dagen), så hvis man skal stole på hans kunnskap (hvilket jeg velger å gjøre ) burde det i utgangspunktet ikke spille noen rolle om man lever på lavkarbo eller ikke med en sånn dag med ekstra inntak av mat

MEN hvordan det påvirker ved et KETOGENT kosthold vet jeg ikke, han sa ikke noe om det spesifikt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat