Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 14:15   #26
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: (Planlagt) Sprekk i går. Hva er deres erfaringer da?

Oki,enig der, men siden jeg holdt på med ketolyse så tenkte jeg i forhold til ett ketognet kosthold. Men er mange som er i ketose selv om de spiser 30-40 g karbs for dagen da, men uansett så tror jeg at dette igrunn er noe folk må kjenne på sin egen kropp. Jeg vil personlig ikke ødelegge ketosen min for så å stresse med å komme inn igjen i den pga en dag med mer karbs. Jeg har bevist lagt meg på rundt 20 karbs en dag i uken, men spiser for lite karbs resten da. Det er ikke bevist. Men den ene dagen gjør jeg det for at kroppen skal venne seg til det. Kan jo ikke leve på 15 g resten av liver

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat