Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 20:11   #38
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Jillja, her.

Hei! Ja, det med om man virkelig trenger de pillene lurer jeg også på. Har gått på kuren siden starten av mai og er straks tom for pillene. Har slurva en del i det siste pga. ferie og et surrehue jeg sliter med. Men, jeg har jo strengt tatt ikke merka noen forskjell. Når jeg leser her inne får jeg jo nesten inntrykk at jeg burde ha krepert for lengst Skjønner at pillene er bra for å få i seg nødvendige vitaminer, men på den annen side så spiser jeg jo mye mer grønt og i det hele tatt mye mer sunt og variert nå enn før. Eller går det mest på dette med fettforbrenninga?

det går jo mye på det at man har jo kuttet ut mange matvarer som man før pleide å få vitaminer fra. Og da må man jo ha noe som erstatter de, som ikke kommer fra grønnsaker.
Det går både på fettforbrenninga og mye annet.

Har lest igennom denne tråden nå og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk ikke bare kan ta de pillene
Hvorfor ikke bare gjøre alt etter boka og få et "perfekt" resultat man vil jo virkelig gå ned i vekt, uten å få mangel på diverse vitaminer

Jeg har i vert fall merket stooooor forskjell fra nå og før. Før visste jeg ikke bedre og var slapp med pillene, men så bestemte jeg mer for å virkelig gå inn for dete og det er jo en helt annen kropp jeg lever i.
Jeg har ikke kramper, jeg sover bedre om natten, har myyye mindre søtbehov og mindre matlyst, mer energi og jeg føler meg rett og slett bedre. Og jeg tror neppe det baaare har med kostholdet å gjøre

Kom igjen a folkens.... litt piller har vel aldri skadet noen

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat