Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 20:12   #39
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Jillja, her.

Hei! Ja, det med om man virkelig trenger de pillene lurer jeg også på. Har gått på kuren siden starten av mai og er straks tom for pillene. Har slurva en del i det siste pga. ferie og et surrehue jeg sliter med. Men, jeg har jo strengt tatt ikke merka noen forskjell. Når jeg leser her inne får jeg jo nesten inntrykk at jeg burde ha krepert for lengst Skjønner at pillene er bra for å få i seg nødvendige vitaminer, men på den annen side så spiser jeg jo mye mer grønt og i det hele tatt mye mer sunt og variert nå enn før. Eller går det mest på dette med fettforbrenninga?

Poenget er vel mest at selv om man spiser mer grønnsaker enn før, så er Ketolyse et veldig restriktivt kosthold. Det er vanskelig for kroppen å få i seg alle næringsstoffene den trenger uten at det inntas et bredere spekter av matvarer. I tillegg vil en riktig blanding av kosttilskudd hjelpe til med fettforbrenningen. Jeg tror overhodet ikke du kreperer av å ikke spise dem - men det handler vel om å gjøre det best og enklest mulig for kroppen å både gå ned og holde seg sunn, tenker jeg.