Sv: Lavkarbo uten meieriprodukter
Dette var en veldig sterk historie!
Så fantastisk at du er på vei til å bli bedre 
Er du kvitt de fleste av plagene dine nå eller?
Jeg kjente meg igjen i mye av det du skrev (selv om jeg har fått motgang pga andre plager enn deg), men særlig det du skrev her traff meg veldig:
Sitat:
Jeg har ofte blitt sjokkert av min egen reaksjon når diagnosen min har blitt møtt med selv den mildeste kritikk, det har tatt meg på helt på senga - ofte kommer ikke reaksjonen min før dagevis etterpå, og jeg forvinner bare nedi et lite sort hull - skremmende greier, som jeg ikke har råd til/tid til nå - jeg er på pause fra sånt mens jeg holder på med å bli frisk
Jeg har opplevd det samme med min diagnose (metabolsk syndrom - høyt blodtrykk, insulinresistens og pcos, med alt det fører med seg), og etter å ha gått årevis til ulike leger uten å bli verken forstått, hørt eller trodd, så hadde jeg en utrolig lav terskel for å ramle ned i dette hullet i lang tid etterpå. En skjev kommentar, eller et dumt brev i posten fra NAV, kunne sette meg helt ut av spill.
Jeg føler også ofte at jeg ikke har råd eller tid til det, fordi det tar så lang tid og krever så mye energi å bli frisk igjen, men jeg tror det bare får ta den tiden det tar, det hjelper ihvertfall ikke å stritte i mot hele tiden. Og når man er helt frisk så blir man heldigvis så mye tøffere!
Kan jeg spørre om lavkarbo er en del av samme opplegget, jeg mener, på veien til å bli frisk?
Sier tusen hjertelig takk for hjelpen ang lege og tannlege, forresten