Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-08, 20:59   #11
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren når man ammer?

Hei
Ketolysetablettene inneholder KUN vitaminer og mineraler som er godkjent av Norske (og Europæiske og Amerikanske) helsemyndigheter. Mengden er også innenfor de lovlige grenser.
Jeg mener føre var prinsippet gjelder ved graviditet der det er svært viktig med generell lavkarbokost med mye variasjon i hva man spiser, og da trenger man ikke kosttilskudd bortsett fra folinsyre som kan redusere forekomsten av ryggmargsbrokk.
Ved amming gjelder også føre var prisnippet, men til de utålmodige anbefaler jeg man venter med ketolysekuren til barnet får annet å spise i tillegg til morsmelken.
Kroppen er jo slik innrettet at vi opptar det vi trenger fra kosten og lar resten passere (med unntak av de fettløselige vitaminer som man kan få for mye av).
Håper det var litt oppklarende.

Vennlig HilsenTorkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat