Tråd: Ketosesticks
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 20:48   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av rsy

Helt enig. Jeg er også naglet sammen slik at jeg liker å lese og lese og lære masse om
saker og ting som interesserer meg. Veldig all-right og vite hva som egentlig skje i
steden for å bare høre på andre. Man må faktisk det i vårt samfunn... så jeg oppfordrer
deg til å pløye gjennom sidene og lese så mye som mulig. På dette forumet er det HØY
kvalitet - veldig mye bra!

RSy

Hei
Hele praten om alkohol tror jeg er rent teoretisk. En av de som har gått allermest ned i vekt på ketolysekuren har hatt stabil ketose og vedkommende drikker ganske regelmessig.
Hvis forklaringen skulle passe, måtte det jo også være det samme for fett i dietten . Nei dette savner dokumentert vitenskaplig belegg. Nyt litt tørr hvin en gang i blandt hvis du føler for det og ikke heng deg opp i teoretiske detaljer. Går du ned i vekt, spiser masse mat som smaker og er i ketose, kan du overlate diskusjonene om dette og hint til de teoretikere som føler for det.
Vebnnlig Hilsen
Torkil.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat