Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no
Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.
Det er jo bare å la være å ta disse pillene! Men hvis man ønsker å ta vitaminer er ketolystablettene av de billigste, og det er bare 4 piller om dagen, i motsetning til å måtte spise enda fler for å dekke det samme "behovet".
Når det gjelder det at noen ikke liker at andre "tjener" seg rike på å selge slike produkter, syns jeg det virker som at man kanskje ikke har satt seg så godt inn i hele konseptet. I boka skriver Torkil det han anbefaler, og han insisterer ikke på at man må ta tabletter, han har forsket på dette og lagt til rette en veldig fin kur som det er opp til oss om vi vil ha det optimale ut av . Jeg vil også tro at det faktisk også er i hans interresse at kuren en vellykket for folk, og da kommer man ikke med "remedier" for salg som bare er salgstriks...er nå min mening.
Boka, tabletter og stix ligger på et helt annet prisnivå enn det f.eks. et Grete Roedekurs gjør...i løpet av 8 uker har man brukt rundt 1800,- for å lære å slanke seg...og så må man ut med en nesten like høy sum igjen for å få fortsette å lære å slanke seg...Boka til Torkil er en engangsutgift, og utover det, koster det ellers utgiftene tabletter og stix krever...om man ønsker å bruke det...kan ikke helt forstå hva som er problemet...
Har ikke på noen måte antydet at det drives med tricks, eller at noen har skumle motiver. Men det er nå egentlig ikke nødvendig å betale noen noe som helst for å kunne gå ned i vekt....... det er så mye god informasjon tilgjengelig for den som leter. Har lest og hørt folk si at de f.eks. ikke har råd til å begynne kuren før neste lønn, eller at de må vente til de har fått pakken i posten osv.. Og det synes jeg er synd.
|