Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-08, 15:57   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi burde organisere oss!

Jeg må jo presisere at jeg ikke har noen hellig overbevisning. Jeg har alltid lest både tesene og antitesene. Men jeg prøve å gå så mye i dybden av alt jeg lærer, om noe høres alt for fantastisk ut, så går jeg videre for å se hva annet som er sagt og skrevet. Og selvfølgelig, jeg kan kjenne på meg selv hva som er godt for meg og ikke, men igjen så er ikke jeg en fasit, fordi de forskjellige kroppene har forskjellige behov.
Men jeg tror vi har mange etablerte 'sannheter' som trengs å utfordres!

Når det kommer til trådens opprinnelige agenda, så synes jeg virkelig at det er en god idé å organisere oss, ikke for å styrte staten og deres kostholdsråd, men for at nettopp få mer seriøs og anerkjent forskning på karbohydratenes virkning på kroppen.
Det er så utrolig irriterende hver gang det kommer en ny forskningsrapport som ryster litt i de anbefalte kostholdsrådene, og så er det alltid kommentert fra staten at "jo, dette er jo interessant, men vi kommer ikke til å endre de anbefalningene vi har". Jeg vil snart høre "dette er jo interresant, dette kommer vi til å ta med i de neste vurderingene av hva vi vil anbefale". Og ikke minst, at noen snart kan innrømme at "forskjellige kroppen, forskjellige behov!"

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat