Sv: Hei! Ny her inne!
Så var jeg hjemme etter å ha hentet bil.
Dro ned torsdag morgen i forbindelse med jobb, og tok med en bil nordover.
Fruen sendte med meg en stor porsjon frosne lavkarbolapper, så det var maten min på turen. Kjøpte kjøttpålegg og skivet ost og hadde på. Sparte utvilksomt masse på dette, istedet for brus og smågodt fra bensinstasjoner gikk det i lapper og vann! Og litt bacongull og peperonipølse.
Måtte på vekta når jeg kom hjem, er en stund siden sist jeg har veid meg. Ante ugler i mosen når jeg tok på den nye "lille" buksa etter en tur i dusjen og snurpet inn med innerste nye hullet i beltet og buksa bare slang rundt livet.
Så da var det av med alle klærne igjen og på vekta.
Tror det er tid for en aldri så liten WOHOOOOOOOOOOOO igjen....
85,5kg!
Har nå gått ned 25 kg. Har nådd vektmålet mitt (mangler 500g, det er jo peanuts), men ser at ved å fortsette dette en stund til så er det ikke urealistisk at jeg kan krype ned mot 80kg og være rimelig rippet. Regner med det går endel tid før overflødig hud er borte, men men.
BMI på 24,33...så selv med endel muskelmasse så har jeg BMI på normalvekt.
Det er helt utrolig, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle komme ned i 85kg på denne siden av nyåret. Men plutselig har altså noen få kilo til sluppet taket. Virker som kroppen stopper opp på noen vekttrinn underveis.
Håper jeg kan være til inspirasjon til andre - tror primært min "suksess" kan tilskrives at jeg har vært svært dedikert og streng.