Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-08, 15:37   #7
nattinatt
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 57
nattinatt er ny på veien

Sv: Redusert kaloriinntak når de siste kiloa skal vekk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ser du har både Fedon og Ketolysekuren som kosholdsfilosofi. Men ettersom du har postet det i Ketolyseforumet, så regner jeg med at du følger Ketolyse?
Hvor mange kg har du igjen, og har du nådd et platå? (Altså, minst en måned med stillstand i vekta).

Hallo
Eg følger ketolyse no. Starta opp igjen etter ferien,for det kom på igjen fem kilo i løpet av den rolige ferien me haddemen me koste oss,og det er viktig og. Eg har nok ikkje nådd eit platå, det går seint,men sikkert nedover.Og eg eter til eg blir mett, så eg sparer ikkje inn på maten. Som før, så er eg mest svolten til middagDå kan eg kjenne at eg er svolten,elles er det litt opp og ned.Kjenner det,men kan bli mett på ein proteinshake,særlig morgonen og kvelden.Spørs om eg har trena,då er eg mest svoltenHar både fett og fløyte i den shaken då.Men lurer på om eg kanskje skulle hatt i litt bringebær,slik at eg hadde fått litt kh i meg og.For i pro zyme så er det omtrent ikkje kh.
Så eg følger igrunnen same kostholdet som eg har gjort heile tida,med stort sett rein mat, som grønsaker,fisk,og kjøt.Og fett i tillegg.Oljer,som cocosa,og olivenolje.Eg berre lurte mest,sidan eg hadde lest noko slikt her inne tidligere

nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat