Sv: Andre som nå er på Atkins induksjon?
Vanlig mat som normal sunn mat, ikke et vell av poter og brød o.l. Meningen er at når jeg er nede i rundt 89-90 så vil jeg over på sunn normal kost og begynne å trene igjen slik jeg gjorde før. Forrige gang gikk jeg på Atkins så var jeg nede i 87 og gikk tilbake normal kost, men gikk ikke opp igjen i vekt(spillte litt fotball som kanskje kan ha hjulpet litt). Det er jo tre år siden, men det siste året etter jeg flyttet til Oslo og byttet jobb, så sitter jeg i ro 12-13 timer hver dag og spist mye mye overtidsmat(aka Peppes og Dolly), så da gikk det kraftig opp.
Trivselvekten ligger på 80-83, så vil ned dit igjen men jeg vet med meg selv at jeg ikke klarer å ligge unna karbohydratene alt for lenge. Da har jeg større sjans for selvdisiplin med å trene og spise sunt med mulighet for helgeutskeielser uten at det har noe å si for vekta. Skulle gjerne vært på Atkins resten av livet, men det går bare ikke. Derfor har jeg valgt denne tilnærmingen denne gangen, så får vi se hvordan det fungerer:-)
Sist redigert av Potetpoet : 02-09-08 kl 13:17.
|