Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-08, 13:06   #4
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Noen som vil starte på Fedon med meg?

Hm, må tenke litt hva jeg har gjort. Har som sagt ikke satt meg ordentlig inn i noe enda, og i helga var det temmelig høykarbo Men i går og i dag har jeg spist det samme som før, med små endringer. Jeg spiser fortsatt frokostpannekaken til frokost (mon tro om det er ok?) og lollypopbrødet. Kan vel ikke være skadelig å spise av det, så lenge jeg har mer igjen... men tenker at jeg nok kommer til å gå over til Fedonbrødet de selger på Rema når jeg blir tom - jeg hater jo å bake så

Til middag spiste jeg fiskepinner (åh savnet!) med masse kokte grønnsaker på mandag, og i går var det lavkarbo ostesufflèen.

Jeg spiser også en frukt, og en 0,1% yoplait hver dag. Noen ganger spiser jeg Rugsprø med skinkeost til kvelds. Mørk sjokolade har det også blitt. Så - vet ikke om alt dette funker innenfor Fedon, for tar det bare på følelsen nå, men skal sette meg nærmere inn det ja.