Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-08, 15:16   #10
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Kilo som sitter

Eg spiser verken før eller etter trening, går ikke i treningstudio men bedriver trening ute i det fri. I dag spiste jeg lunsj kl 12 på jobb, skal i hallen og trene håndballjentene mine nå kl 16, ferdig der kl 17.30 og da skal eg sjøl trene. Er vel heime i 7 tida tenker eg og da må eg lage mat. Dermed spiser eg ingenting på nesten 8 timer. Er heller ikke sulten, men skulle gjerne hatt noe lite i mellomtida. ¨
Nå vet jeg jo ikke hvor lenge du har gått på kuren da, men jeg har nå gått 15 uker og er ingen problem for meg å trene hardt, har ikke begynt med styrke ennå, er planen i kveld etter at maten har kommet ned i magen faktisk, men du kan jo prøve å se. Plutselig løsner vekta og raser nedover

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat