Sv: Andre som nå er på Atkins induksjon?
Opprinnelig lagt inn av Potetpoet, her.
Har ikke vært noe spesielt svimmel egentlig, ikke mer enn vanlig hvertfall:-)
Men heeelt uten karbohydrater er det nok ikke, men under 20g er jeg relativt sikker på at det er. Er jo bittelittgrann i fløte og ost, samt litt i brokkoli og blomkål. Har lest at hjernen bør få litt karbo hver dag, så får vel gi den litt, men den klarer seg vel greit under induskjonen. Begynner jeg å skrive mye tull så si ifra, da er det på tide med ei brødskive:-) Er vel der svimmelheten evt kommer fra.
I helgen sto det stille(92,3), mulig det hadde med kveldsmaten jeg lagde(en veldig god hvitløk/rødløk-ostesaus gratinerte blåskjell-rett http://www.spise.no/oppskrifter/blaa...laaskjell.htm8 (bare dropp hvetemelet)) eller det faktum at at jeg ikke har vært på toalettet de siste 4 dagene:-/ Har fått i meg noen linfrø nå da, så har endelig løsnet litt:-) Har lest at blåskjell har litt mer karbs enn annen skalldyr, men 100g skulle gå. Spiste vel 1kg tilsammen, men det er jo vekt inklusive skjell, så kan ikke vært mye over 100g tror jeg.
Anyway, i dag tidlig målte jeg meg til 91,8 så pilen går forstatt ned:-). Sliter litt med min nyinnkjøpte vekt. Den har variert med 300-400g på en måling til en annen, så nå hopper jeg på den til den viser samme vekt flere ganger på rad. Det er en fare med å spise egg og bacon til frokost og kvelds nesten hver dag, og det er at man rett og slett går lei, så anbefaler å variere en del. Lager noen små salater med bittelitt issalat, reker og egg+olje og majones innimellom og gjerne sprøstekt bacon(bacon blir man ikke lei!)
Siste dagers frokost er noe som heter Moto(noe spansk kjøtt tapas) og litt majones samt et hardkokt egg.
Middag i dag blir to-tre bratwurst fra Grillstad som er karbofri, tullet i et par baconskiver. Vet ikke hvilket tilbehør jeg skal ha, men finner nok på noe.
Har også lagd endel svineindrefilet(relativt billig!) tullet i bacon og ovnstekt.
Lunchen spiser jeg jo på jobb og siden jeg aldri klarer å sto å opp tidsnok til å lage noe å ta med(derfor frokosten blir relativt beskjeden også), så ender opp med å lage en liten salat av issbergsalat, egg og reker+majones. Funker fint:-) Spiser fisk de gangene den serveres ren(serveres mye steik og torsk her så får gode lunsjer i ny og ne).
Har kjøpt inn noe karbonadedeig som jeg ikke vet hvordan jeg skal tilberede enda, men blir vel en eller annen form for gryte. Blir sikkert gratinert med ost også..
Jag har nu gått UPP 1 kg!!!!!!!!!!!

Åt en liten yoghurt på eftermiddagen idag för jag var HELT utmattad...
Den hjälpte så jag blev i fin form igen och innehöll 9 karbs.
Är garanterat under den 20 grams gränsen per dag, är min 3e dag i dag.
Kan den yoghurten ha förstört allt....?
Detta var lite motiverande måste jag säga..
huff huff

|