Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-08, 22:28   #8
Nussenasse
Juniormedlem

Nussenasse sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Nussenasse er på en erverdig vei

Sv: Kroppen er rar

Opprinnelig lagt inn av Paradis-Oscar, her.

Menne... er jeg den eneste som reagerer på 2 caffe latte med h-melk og en halv nektarin?

Du tømmer jo ikke akkurat glykogenlagrene ved å spise det - om det er det som var meningen da (masse sukker i melka og frukten)?

Fersk melk hører vel ikke helt hjemme i en lavkarbodiett... Litt frukt er sikkert ingen krise (alt ettersom hvilken diett en følger...), men nektarin er jo en av de fruktene med aller mest karber og konsentrert fruktsukker da. Bær er mye bedre

Ellers kan det være en god regel å få i seg mest karber fra grønnsaker, og la de fra frukt/bær komme i andre rekke

hehe, ja jeg drikker kaffelatte fordi jeg har en liten jente som sover utrolig dårlig. Jeg sover 5-6 timers netter som ikke er sammenhengende i det hele tatt og hvis jeg skal få med meg noe som helt på skolen må jeg drikke kaffe. Har ikke drukket kaffe før jeg fikk hun minste så jeg liker det dårlig, må derfor ha melk i. Jeg går ned alikevel skjønner du. -4 kg på 4 uker nå, er 2 kg fra målet

Og den halve nektarinen spste jeg helt med vilje fordi jeg trengte en bust i blodsukkeret fordi hun jeg løper med er et råskinn når det kommer til trening. Vil jo henge med, noe jeg har klart lenge nå, helt til denne turen.

hmm, tenker litt selv at hvis jeg alikevel er i ketose så produserer kroppen syre i prosessen der ketonlegemer blir dannet. Kanskje kroppen var i en slags lett acidose??

Løp 1,5 time på søndag uten problem. Trenger jeg lengre restitusjonstid nå kanskje?

Er det noen som trener passe hardt?