Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-08, 09:00   #20
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Når fettet forbrennes, blir fettcellen borte eller "krymper" den bare?

Sitat:

Er vel derfor det er så viktig å finne en diett som man trives med, slik at man bare trenger å endre kostholdet littegrann når man er ferdig med selve slankingen. Det er kanskje en forslitt frase, men det er sant likevel: man må legge om hele livsstilen - ikke bare for å slanke seg, men for å holde vekta nede også. Sånn sett så synes jeg fremtiden ser ganske lys ut med Ketolyse: jeg liker jo denne maten så godt at hvis jeg bare får spise litt frukt og kanskje noe fullkornsgreier og en og annen yoghurt i tillegg i fremtiden, så kan jeg fint leve slik (Med enkelte unntak, selvsagt - jeg har virkelig ingen planer om å gå gjennom hele livet og aldri noensinne spise et kakestykke, for eksempel. Men med søtsuget noenlunde under kontroll trenger jeg vel aldri spise halve kaka mer :P)

Er helt enig i alt du har skrevet her og har akkurat samme tankegangen, men synes likevel det er trist at overvektige skal oppleve dette etter en hardt slankekur/kostholdsomlegging.
Men eg har ingen problem med å leve lavkarbo resten av livet for jeg synes det er topp

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat