Sv: Når fettet forbrennes, blir fettcellen borte eller "krymper" den bare?
Sitat:
Er vel derfor det er så viktig å finne en diett som man trives med, slik at man bare trenger å endre kostholdet littegrann når man er ferdig med selve slankingen. Det er kanskje en forslitt frase, men det er sant likevel: man må legge om hele livsstilen - ikke bare for å slanke seg, men for å holde vekta nede også. Sånn sett så synes jeg fremtiden ser ganske lys ut med Ketolyse: jeg liker jo denne maten så godt at hvis jeg bare får spise litt frukt og kanskje noe fullkornsgreier og en og annen yoghurt i tillegg i fremtiden, så kan jeg fint leve slik (Med enkelte unntak, selvsagt - jeg har virkelig ingen planer om å gå gjennom hele livet og aldri noensinne spise et kakestykke, for eksempel. Men med søtsuget noenlunde under kontroll trenger jeg vel aldri spise halve kaka mer :P)
Er helt enig i alt du har skrevet her og har akkurat samme tankegangen, men synes likevel det er trist at overvektige skal oppleve dette etter en hardt slankekur/kostholdsomlegging.
Men eg har ingen problem med å leve lavkarbo resten av livet for jeg synes det er topp 
|