Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-08, 10:35   #2
wollafruen
Medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Gjør jeg noe feil?

Kan jo skrive opp en "typisk" dagsmeny forresten:

Frokost: Sjelden..hopper som regel over, men i følge Torkil er ikke dette noe problem
Lunjs: Salat av div. slag, kyllingsalat, tacosalat, evt. omelett og bacon med litt grønt til.
Middag: Ofte kylling, men også svin eller oksekjøtt surret i smør og krydret med favorittkrydre, blomkål- og brokkoligrateng eller -mos, eller bare kokte bunter med smør på.
Kvelds: Ostesnacks (stramme inn litt på de nå da..kutter meieriprodukter) Eller rester av noe av dagens tidligere måltider. Hender ofte jeg bare tar litt av en "left-over"-kyllingfilet fra middagen.

Jeg syns jeg spiser mye grønt, både til lunsj og middag. Når jeg leser ukesmenyen til Torkil i boka, syns jeg liksom ikke min meny er så gal..

Jeg frykter at det er p-sprøyta og hormoner som gjør sitt inntog i kroppen...men håper det "bare" er noe med kosten.