Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-08, 14:24   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Gjør jeg noe feil?

Noen opplever at meieriprodukter stopper vektnedgangen og da er det jo lurt å kutte på dette hvis man tror det kan være en grunn. Så lenge du tåler ost og slik og vekta går ned så er det ingen grunn til å slutte med det.

På ketolyse teller vi ikke kalorier, og man skal heller aldri spise seg stappmett. Dette gjelder vel for de fleste kurer her i verden tenker jeg
Man kan jo ha kalorier i bakhodet hvis man ikke går ned og spiser veldig mye. Men klarer du å forsyne deg mange ganger av middagen så er du god, og som du sier du er jo mett
Men jeg teller overhodet ikke kalorier, men stopper vektnedgangen vil jeg nok ha dette i bakhodet sammen med andre produkter som kan stoppe nedgangen for noen....

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat