04-09-08, 14:40
|
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
|
Sv: Gjør jeg noe feil?
Mine svar i rødt 
Opprinnelig lagt inn av newbe, her.
kutte ned på meieriprodukter? Jeg kans skjønne melk ol, det inneholder jo mye laktose...
Drikker ikke melk nei, men har sett her inne at flere kutter litt i de få meieriproduktene man kan spise, om vekten stopper litt. Tenkte kanskje det var verdt et forsøk
Men er det virkelig nødvendig å kutte ned på ost? Jeg trodde man kunne spise ost til osten tyter ut av øra jeg, innehoder jo ingen karbs og Torkil oppmuntrer jo til feit ost?... jeg har problemer med å få ned nok fett, så da blir feit ost redningen min, men blir det bare helt feil da eller?
Prøver, så får vi se om det hjelper noe, det er nok ikke sikkert at det er osten, og som du sier så er fet ost anbefalt. Men enkelte kan reagere på det
enda en ting... dere teller ikke kcal??? Synes det var litt uklart, kan man i prinsippet spise seg stappmett på div karb-frie matvarer? kan jeg forsyne meg 15 ganger av kjøttet til middagen? :P setter det litt på spissen her, men er det noen av dere som bryr seg om det totale kcal inntaket når dere er i ketose? Nå skal det jo sies at man blir rimelig fort mett av all den feite proteinrike maten da så det blir sjeldent et issue meg 15 forsyninger bare greit å vite.. :P
Teller ikke kcal nei, det er ingen vits på denne typen kur, er ikke det som er fokuset.
klemklem
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25
|