Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-05, 04:44   #7
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Dette med brus med sukker eller søtningstoff er et vanskelig tema,fordi det er så mye om og men. Selv reagerer jeg allergisk dersom jeg drikker for mye brus el. som inneholder aspartam. Derfor drikker ungene mine brus med sukker i helgene. Ønsker nemlig ikke at de skal oppleve den elveblestperioden jeg hadde da jeg var 25,det var et rent helvete.

Dessuten får jeg diare av de fleste søtningsstoffer,dersom det intas i for store mengder.
Så det beste er egentlig å holde seg unna.

Min Atkinsperiode begynnte for sent til at jeg kan oppdra unger med lavkarbomat,men den eldste synes faktisk det er greit å spise middag uten f.eks poteter og mer grønnsaker.(fordi hun aldri har likt dem)Men yngstemann elsker pottetter og brun saus så der er det værre. Tror ikke det er så ille dersom en klarer å begrense inntaket.

Men det er opptil enhver å bestemme