Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-08, 08:53   #1
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Dia2 og slanking. Noen med erfaring?

Jeg var på vekta i dag og fikk sjokk Etter snart 4 uker med kaloritelling hadde jeg gått OPP en kilo . Trodde ikke mine egne øyne. Har stort sett vært flink, bortsett fra en dag i helga hvor jeg har spist det jeg har hatt lyst på. Har prøvd å holde meg under 1800 kcal og prøvd å begrense karbohydratene. Et snitt på 120 per dag. Det er mye lavere enn det feks GR har. Har bestandig gått "lett" ned i vekt når jeg er flink. Men nå virker det som kroppen er helt "forstoppet". Kan det være pga diabetesen?

Noen her som har lignende opplevelser? Hva har dere gjort?

Trenger råd og oppmuntring for jeg ble veldig deppa nå...

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat