Sv: HJELP!? Glukose i bacon! Kan jeg ikke spise det da?
jo, en burde jo benytte anledningen til å lære seg dette skikkelig og lett inngå det.. men jeg syns det er litt mye, jeg kjenner INGEN som forstår denne dietten min, og det er et mas og spør om hver minste ting hele tiden.. sukk, litt lei i dag.. er småsyk og sliten og lyst på alt.
hver gang man skal på besøk til noen, spør jeg hva de har tenkt å servere, slik at jeg vet om jeg skal spise før, eller kan spise det de lager.. så kommer det..: kan du spise det, det det det det det??? lest opp fra en oppskrift.. eeeeehh.. og halvparten av tingene vet jeg ikke innholdet i.. så sier jeg bare jaaada, også spiser jeg hjemme, og unnskylder meg med at jeg ikke er sulten/i form, og pirker litt i maten..
syns det er vankelig jeg.. når man tilogmed ikke kan spise bacon, eller "slike ting" som jeg trodde var sikre ting, uten å måtte lese på pakken liksom. og ofte står det ikke på pakken engang..
flaut på et besøk jeg var på, der de serverte rundstykker m pålegg.. jeg sa nei, jeg går på lavkarbo, så spiser ikke dette, men det går fint, jeg er ikke sulten.
så begynner det:
vil du ha knekkebrød da? nei... "jeg har sånne sunne speltknekkebrød" nei takk............ men GULEROT da , DET er jo sunt.. NEI takk, jeg er ikke sulten, det går fint.. juice eller melk? tror jeg abre tar litt vann jeg.. "åå, vannet her smaker dritt, er noe galt med rørene tror jeg".. åja, tar litt drittvann allikevel jeg..
kjekkt besøk, hun følte seg sikkert litt dum, jeg også... 
|