Heisann Har et spm ang rapsoljen.. Hvorfor akkurat rapsolje?? Den er spekket med omega 6, som senker andelen av omega 3 i kroppen. Omega 3 er betennelsesdempende, omega6 er betennelsesøkende. Omega 3 og 6 kjemper om plassen, og det er jo det som er en av de store feilene i samfunnet; at vi har for mye omega 6 istedenfor omega3. Det jeg har lært på skole osv er å holde oss langt borte fra omega 6fettsyrer. Olivenolje, inneholder verken eller, mer som en omega9olje og er stabil og vil ikke konkurrere om plassen til verken 3 eller 6.. Vi gav vår sønn økologisk olivenolje og udos choice i maten. Det var veldig okHvis du vil ha mere fett kan jo også kokosolje benyttes.. cocosa extra virgin Udos kan jeg tenke meg er veldig fint for den atopiske eksemen Utenom det, vil jeg anbefale å gå til homeopat med barnet Min sønn hadde atopisk eksem når han ble født, og det ble borte vekk med homeopati! Jeg er jo selv homeopat, og har sett utrolige ting som skjer med huden etter homeopatmedisin.. Du kan sjekke ut hjemmesiden min www.sandnes-homeopati.no hvis du ønsker det Eller gå inn på www.nhl.no for å finne nærmeste godkjente homeopat.. (jeg er ikke på lista før i desember, da jeg nettopp er starta..) Lykke masse til