Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-08, 12:50   #7
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dia2 og slanking. Noen med erfaring?

Takk for råd... Tror ikke jeg er på sparebluss akkurat.. kan jeg ikke tenke meg. Tar ikke noe for dia2. Skal prøve å regulere det med kosthold. Har fått det under kontroll.. ligger på under 5.5 om mordenen nå og sjelden over 7 hvis jeg holder meg meg til grovt brød og ikke spiser meg mett.

Men nå har det gått til helv*** siste dagene. Ble så deppa at jeg har spist ukritisk... nå må jeg i gang igjen. Hjelper ikke at leddgikta plager meg om dagen heller.

Hvor mange kalorier og karber skal jeg legge meg på ..på fedon? Jeg MÅ ned i vekt !!

Send meg gjerne en pm..med råd. Ta gjerne kontakt på msn.. turidvsin@hotmail.com

Skal på jobb etterpå. Får prøve å spise en håndfull da.. ikke mer liksom! Er jo rene hotellmaten på jobben også.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat