Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-08, 12:57   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Øking av karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av Sissi, her.

Hei.

Er ferdig med første uke nå.. Synes det har gått kjempe bra egentlig.. Har ikke gått ned noe på vekta, men tilsammen 15 cm!!! Synes det var bra. Hvorfor har jeg ikke gått ned på vekta, men i cm?

Vi har en i familien som har gått på Atkins før og han sier at man skal øke med 5 karbs hver uke... Har bøkene hjemme men har ikke funnet d.. Og de 2 første ukene så skal man vel holde seg til 20g?

Hilsen Christine

Hvis du har den norske Atkins-boka så er den veldig veldig mangelfull, dessverre. Den er løst oversatt fra 1992-versjonen, til tross for at det eksisterer en oppdatert fra 2002. Du kan få den på engelsk om du bestiller den på nettet. Jeg innbiller meg også at den svenske versjonen er oversatt av den siste utgaven, men jeg er usikker.
Uansett så ligger vedvarendestigen som du sikter til inne på Atkins-delen av forumet, om du går inn på "Atkins vedvarende vekttap".
Du må ikke nødvendigvis gå opp akkurat fem gr kh i uka, du kan gjerne bruke lenger tid på hvert steg, men poenget er at du skal finne et punkt hvor du ikke er like streng som i indukjsonen (de to første ukene) men hvor du fortsatt går ned i vekt. Det er veldig individuelt hvordan man kommer til å bruke stigen, men følg den, og du vil også få mer variasjone i kosten, samt at du innfører en og en matvare og på den måten kan finne ut av dine egne toleranser for diverse mat.
De to første ukene er til for å nullstille kroppen, bli kvitt søtsug, karboabstinenser og kroppen blir temmelig ren etter disse to strenge ukene

Grattis med alle de tapte cm!
Håper du finner ut av det! Atkins er bomba

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat