Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-08, 22:16   #317
Fat lemmy
Medlem

Fat lemmy sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 46
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Melder meg inn i treningsdagboka jeg også. Er ikke på nivå med di fleste av dere, men trener da litt forde. Startet på ketlyse for 3 uker siden, og er veldig veldig fornøyd med hvordan kroppen responderer til kostholdsendringen. Har ikke vært helt etter boka men har vært i ketose fra dag en. I dag gikk jeg med staver i 50 min. Snittpuls 81% maks puls 99%. Er en veldig bratt bakke i runden jeg har valgt meg ut. Ca 20 minutter ut i løypa. Har som mål å ta runden på under 30 min neste år Vet ikke nøyaktig hvor lang runden er, men anser det som uvesentlig for øyeblikket. Har elendig kondisjon, så forbedringspotensialet er enormt. Videre har jeg fått lurt med meg en på jobben til å bli med på styrketrening 2 ganger i uken, det er mer min greie Har en kropp som ikke er bygd for fart. Har trent vekter før, men da med skyhøyt karbo inntak både før etter å under øktene, så det skal virkelig bli spennende å se hvordan det går. Skal holde med til mellom 10 og 15 repp i baseøvelser, kanskje prøve å presse meg litt mer på armer. legger inn rygghev å sittups også, det har jeg alltid avsluttet økene med. Minimum 3x12. greit å ikke presse seg for hard på di øvelsene eller hva? Kom gjerne med innspill å råd, jeg tar i mot med stor takk

Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat