Tråd: Ketosticks
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 15:55   #11
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketosticks

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Oki
Men skal vel være rimelig god på øyemålet om man holder seg på 15 g karbs uten å veie noe. Er forbausende mange varer med karbs i dessverre. Jeg har hold på i 15 uker nå og veier absolutt alt jeg spiser med karbs i. Men er jo kjempeflott at du klarer det på øyemål
Fikk beskjed av legen min om ikke drikke stort mer enn 4 liter vann for dag, det kan rett og slett bli for mye. Men er eg tørst så drikker jeg mer. Ligger stort sett på 3 liter og synes det funker for meg
Men lykke til iallefall, flink du er

Hehe!
Flink og flink, men når man har holdt på en stund som jeg så vet man på en måte hva som går og ikke går, men ja jøss, det hender jeg kommer over 15.
Gikk ned 17 kilo på Atkins for 2-3 år siden, brukte ca 6 mnd på dette, men holdt meg til rimelig lavkarbo etter dette også, men unnet meg litt ekstra i helgene. Holdt vekten i ca 2 år, men etter medsineringen tiltok gikk det strake vegen en vei,.......tok meg selv i nakken når jeg nådde +11 kg og legen godtok "ekstremdiett" som de kaller det.
Merker godt på dietten denne gangen at medisinene har en innvirkning, måtte øke dosen i helgen og vips en halv kilo opp.
Reduserte dosen igjen etter helgen og i dag var halvkiloen borte igjen
Jeg også drikker når jeg er tørst, men tørst er jeg hele tiden - ALLTID!!!

Men jeg krysser fingrene, jeg vil ned i alle fall de 11(8 igjen), også skal jeg da ta fatt på de siste 6-7 kiloene.

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat