Sv: Tips til nybegynnere
Sitat:
Huff, det hørtes bare stress ut! er jo grete roede all over again med veiing for å telle kalorier istedet for karbs...
Jaa, det kan være greit å få en oversikt over de mange skjulte karbene. Men jeg veier ikke maten min, bare av og til for å få en oversikt over hvor mye 100 gram av noe egentlig er. Fungirl er supersystematiker og det går veldig bra for henne! Men for meg hadde det ikke gått, jeg blir satt ut av det. Så her finner alle sin egen metode. Og hvis det stopper opp, hvis vekta ikke går ned, kan det være lurt å veie litt, for å finne ut hva som stopper den. Men hvis jeg har forstått det riktig er du en ung mann? I såfall har du en fordel, dere går lettere ned enn kvinner og ihvertfall på ketogen kost! Tror Ketolyse kan være perfekt for deg, jeg. Men kjøp tablettene, så slipper du kramper i beina og andre ting som kan skje når kroppen ikke bare kvitter seg med fett, men også masse vann og mineraler. Nyt kuren, nyt det nye livet 
|