Tråd: Vann?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 23:11   #4
BMS!
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 50
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Vann?

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Hvor viktig er det å drikke vann, og hvorfor? Kan noen gi meg et lettfattelig svar på det? Og hvorfor bør man ikke erstatte de to-tre literne med f. eks kunstig søtet drikke?

(Jo, jeg så programmet i går om aspartam, men jeg satser på at jeg ikke blir ikke allergisk, - med det første )

Jeg tenker som så (har virkelig ikke peiling, men dette er nå hva jeg tenker om det uansett).

Jeg drikker ca. 3liter vann om dagen. I tillegg drikker jeg masse kaffe, og i og med at jeg gjør det, tror jeg det er destoviktigere at jeg får masse vann, sånn at vannet renser bort all den "skitene" drikke og avfallstoffer fra mat.

Men jeg vet ikke, altså. Men det er nå min lille teori.... ( I tillegg drakk jeg inntil for tre dager siden masse Cola også, men da drakk jeg litt mindre kaffe, og det å få i seg 3 liter vann daglig var mer enn plikt. De siste dagene har jeg sikkert drukket mer vann, enn jeg gjorde før.) Idag drakk jeg 2,5 liter vann bare på jobben, gjett om jeg løp ned toalettet.....)

BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat