Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 07:14   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Å steke kylling

Takker for tips! Det med rosa saft visste jeg jo, men jeg tror jeg rett og slett tørrstekte den stakkars klubban!

Opprinnelig lagt inn av Lille-Lulle, her.

Hvorfor ikke skaffe deg en leirgryte?

Har selv en gammel og skikkelig godt "innstekt" gryte fra Rømertopf. Har ikke tall på hvor mange saftige kyllingmiddager jeg har laget i den Disse grytene fungerer bedre og bedre jo mer man bruker de.

Forresten fin til all slags kjøtt/steker (også fisk, men greit med egen gryte til denslags), som med stort hell kan bakes i gryta med grønnsaker og urter. Sånt blir det saftige og deilige middager av

Høres smart ut! Men som nevnt over her, så har jeg ikke råd til å kaste den ene tørrstekte jeg har, så dette vil i tilfelle ligge langt fram i tid, det er hårda tider!
Men har spist mat tilberedt i leirgryte, og du har helt rett, det blir veldig mørt!
Lam og grønnsaker på Kafé Sara i Torggate i Oslo, nam nam!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat