Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 16:13   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Det er sunt å delta i nettdiskusjoner

Det er det jeg alltid har sagt.

Sitat:

Han har i mange år jobbet med stressede dansker, og mener bruk av Facebook, både i og utenfor arbeidstiden er bra mot stress.

Dette skulle de ha sett, dem som forbyr folk å bruke internett på jobb. Jeg har aldri helt forstått det. Jeg for min del jobber bedre etter en pause innimellom, og hva er egentlig forskjellen mellom å lese avisen som ligger på siden av seg, eller lese den elektronisk. Hva er forskjellen mellom å skrive en mail til en venninne eller en kollega, fremfor det å ta en telefon til vedkommende. Osv. (Og ikke minst: Er det virkelig mer syndig å se om noen har skrevet noe på facebook / i journalen sin på LK, enn å gå ut og ta seg en røyk og prate med kollegaene sine? Og er det ikke bedre å kunne sjekke ut noe på internett som hjernen jobber med enn å måtte gå og otte og vente og la det gå ut over arbeidet sitt?) Ok, jeg skal stoppe nå.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat