Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 22:51   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Betydningen av ett balansert inntak av fett-karbo-protein

Ikke vær redd for å bruke fett: Smør ( ikke margarin), kaldpressa olivenolje, rapsolje.. Bacon, nakkekoteletter, fet fisk, fete sauser osv osv...
Grønnsaker du skal bruke er de som vokser over jorda. Rotgrønnsaker har mye stivelse i seg, og mer karber. Varier : salater (jo mer farge, jo mer næring), blomkål, brokkoli, squash, aubergine, fersk sjampinjong, litt tomat, litt løk, litt parika(grønn har minst karber) osv osv.
Mesteparten av karbene skal komme fra grønnsaker. Fordi vi trenger de vitaminer og mineraler grønnsakene gir, for at kroppen skal fungere og forbrenne optimalt.

Drikk masse vann, gjerne 2-3 liter dagen. Fordelt utover hele dagen.

Stiks: Som photo sier, er det utslag så er det utslag. Jeg hadde det lyyyseste hele tiden, men gikk ned for det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat