Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 13:21   #31
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Vi burde organisere oss!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Eksempelvis vil jeg si at datteren til ei hjemmefra som gikk fra å måtte tilbringe all sin våkne tid med sykkelhjelm så hun ikke skulle skade seg selv under sine hyppige anfall til å være mer eller mindre anfallsfri som ganske dramatisk, ja. Grunnen til at hun satte datteren sin på dietten var nettopp fordi hun hadde hørt om såpass gode resultater.
Det finnes mange lignende tilfeller. Jeg synes det er dramatisk, ja. Jeg tør til å med å si at jeg er helt anfallsfri fra migrene etter kostholdsomlegging er ganske dramatisk fordi det gjorde livet levelig igjen.

Også jeg har førstehåndskjennskap til tilfeller som må kunne kalles dramatiske forbedringer. F.eks. anfall som ligger i grenselandet mellom migrene og epilepsi som er redusert fra 20-30 i året til 1-2 anfall i året etter omlegging til lavkarbo-kosthold.

_

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat