Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 16:46   #33
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vi burde organisere oss!

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Det er kanskje bare meg som er litt opprørt over å se hvor dårlige vi blir av dagens anbefalte kosthold? (ivrig lavkarber) - og vi blir stadig dårligere. Om det hadde vært flere "grupper" som var aktive for et bedre kosthold for bedret helse - ville det kanskje blitt mer akseptert at det ikke nødvendigvis er vårt daglige brød som gjør oss så eksepsjonelle som vi tror vi er.

Ville bare kommentere denne! Bra sagt! Jeg har det sånn til tider at jeg føler jeg burde ropt fra hustakene og gått i tog for dette, for jeg opplever så utrolig ofte at folk er blitt "lurt" til å spise slik at de blir syke! Alle mennesker har krav på rett informasjon!!!

Jeg ville gjerne vært med i en slik forening/organisasjon hvis det var en!

Flott, Rubens!

...Nå skal jeg lese videre i tråden her...ble bare så inspirert!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat