Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-04, 19:44   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Maz: Har du tatt ESP oppfølgingskurset? Jeg har litt lyst... Men ble egentlig litt skremt over "evnene" når vi øvet på slutten av kurset....

Bruker du noe daglig? Ukentlig, Månedlig osv..

Jeg går på nivå daglig. Gjør det alltid før hver forelesning, og prøver å få til en avspenning om dagen (bruker cd-en den er så god....) Også teller jeg meg alltid ned i Laboratoriet før jeg skal sove.... (har laget meg en utrolig flott innredning der... )
Også visualiserer jeg speilene av og til... Men har ikke fått helt dreisen på det... for jeg har ikke noe bilde å erstatte med... Det varierer liksom... må finne eller klare å skape et som jeg kan leve med....

*sparker Maz for å praktisere mer*

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat