Tråd: Kvinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-04, 20:09   #5
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Veldig bra skrevet Lise!

Jeg trives ikke i et rotete hjem . Siden jeg alltid har vært en ganske ihuga likestillingsforkjemper, har jeg i alle år snakket om at man må ha en ganske lik fordeling av oppgaver og at ikke alt skal være på kvinnens premisser.

Etter å ha etablert meg med (en vidunderlig) mann, har jeg funnet ut (som kvinner flest tror jeg) at menn ikke bryr seg om rot og skitt på samme måte som de fleste av oss jenter. Det er greit at vi skal gjøre like mye men da må jeg påpeke (les mase om) hva han må gjøre.

Konklusjonen er at hvis jeg skal ha det så ryddig og rent som JEG ønsker for å trives, og samtidig slippe å mase, må jeg gjøre det selv.

Forresten så gjelder dette på en måte på jobben også. Jeg opplever at vi jenter ofte er mer samvittighetsfulle og mer opptatt av at ting skal foregå på en litt ryddig og skikkelig måte. Dermed sitter vi ofte med apekatten selv.

Ja du ba om svar så nå fikk du det!

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat