Sv: Matmengde
Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.
Er det noen "store gutter" som kan trø til her.
180-106-50+, Har prøvd Ketolyse i et halvår (godt utslag på stixen) men vekta var den samme , 105-107. Så prøvde jeg Skaldemann, vekta er fortsatt stabil.
Merker ingen forskjell om jeg spiser MYE og mange måltid pr dag eller om jeg nøyer meg med 2 måltider, og lite mat. Eneste forskjellen er jeg blir sulten som bare fy når jeg spiser lite.
Har prøvd med de foreskrevne 4-4,5 ltr vann pr dag, og bare 1 ltr. Når jeg drikker mye blir det oftere på do, og jeg føler meg opp-blåst,men det har ikke utslag på vekta.
Er jeg kanskje typen som bestandig er på platå?
Hadde i utgangspkt tenkt å ta av ca 30,- kg.
Har merket lite til varme i kroppen og økt energi.
Kan en eller annen komme med forslag til MATMENGDE.
Frokost:
Egg og bacon---------------------------------------------Hvor mye?
Lunch:
En boks makrell eller sardiner------------------------------Er det nok?
Middag:
3-4oo gr Kjøtt/fisk( Enten fett kjøtt eller smør til fisken)-----Er det nok?
Mvh Grovsnus
Ha en fin dag
Hei og hå!
Nå er jeg ingen stor gutt(heller ei stor jente ),en jeg kjenner til problemet du snakker om, been there.
Jeg fikk da ett tips om å tilføre ett måltid bestående av nesten bare fett på kveldstid, jammen hjalp det ikke. Dette er ett par år siden, men tror jeg må innføre det igjen, jeg gikk ned de tre første i en fei, men så ble det stille i fjøset(les:badet )
Ett eksempel er sjokolademousse, det var det jeg brukte sist, en skål med sjokolademousse og en kremdott oppå. DA SKJEDDE DET TING, gikk ned 17 kg på ett halvt år(inkl frihelger innimellom, en jul og en påske).
Oppskriften kommer her:
SJOKOLADEFROMASJ (nam-nam).
5 plater gelatin (legges i kaldt vann i ca 5 min(lar dem gjerne ligge til jeg er ferdig med å vispe eggedosisen), smelt det i bare litt vann i bunnen på en liten kasserolle).
3 egg (visp til eggedosis, og tilsett eggedosisen i gelatinen, ikke
3 ss søtningssukker omvendt).
1 kremfløte (vispes til krem og tilføres i eggedosisen, rør det forsiktig inn)
2 ss søtningssukker
2 ss kakao
Sett hele bollen kjølig, gjerne natten over. Denne er IKKE farlig, nesten ikke mulig å overspise her.
Til sammen i hele bollen(og den har jeg i mange dager) er det ca 14
karbohydrater. Pisker gjerne litt krem til å ved siden av. Populær hos både store og små.
Lykke til!

|