Sv: Spiser jeg for lite fett?
Opprinnelig lagt inn av scartz, her.
Yow! :P
Er kanskje litt tidlig med dette spørsmålet, da jeg har gått på ketolyse i en uke nå (ned 3 kg allerede), men har stoppa opp litt nå. Jeg lurer på om jeg spiser for lite fett! Hvor mye skal man egentlig ha per dag? 
Normalt spiser jeg salat med strimlet kjøtt/kylling 2 ganger til dagen med fetaost, (olivenolje i salaten) en middag med saus, grønnsaker og gjerne laks eller biff... ingenting av dette er så veeldig fetende.. bruker mye rømme! det er godt
Sånn ellers spiser jeg max 3 ganger til dagen, mista mye av sultfølelsen etter jeg starta ketolyse... Er det noen måte jeg kan fete opp maten min uten å spise så mye mer? :P Steker all maten min i flytende melange!
Hvis du har gått ned 3 kilo på en uke, har du defintivt ikke stoppet opp Ingen vits i å veie seg hver dag - ukesintervaller gir et mer korrekt bilde av vektutviklingen din. Forøvrig mister du mest vann i begynnelsen, og det går av fortere enn fettet.
Man trenger ikke drikke smult bare fordi man går på ketogen diett Velger du fet fisk, kjøtt med fett, olje på salaten, fete oster og så videre, holder det fint. Rømme er fete saker og kan fint brukes. Men bytt ut Melange med meierismør, som foreslått over her.