Problemer med gallesteinssmerter
som har komt ofte siden jeg begynnte på ketolyse.....
vet ikke om det kan ha en sammenheng eller om det er tilfeldig.. men har hatt endel vondt der som jeg pleier få kramper når jeg får gallesteinsanfall.. som jeg har fått 2 ganger i året ca før.. nå er det lenge siden sist. virker som de virkelige anfallene med kramper og oppkast osv er vekke, men de siste ukene har jeg hatt endel periodevis vondt samme plass, samme type vondt, bare konstant og ikke i krampetak sånn som tidligere..
hadde veldig vondt i går, slik at jeg måtte ta medisin, og legge meg.. våknet i dag og var bra men nå kjenner jeg det igjen.. fillen altså.. er usikker på om jeg skal bryte ketosen for å se om det kommer seg, men da kommer vel alle kiloene på igjen, nå som jeg var så godt igang og går ned igjen..
åårh, men det er så vondt og ekkelt..
i går før det skjedde sspiste jeg kyllingfilet med litt bearnaisesaus, og salat... dvs ikke noe mye fett... men jeg spiste heistad gele+fløte, dvs mousse.. og litt av en atkinsbar...+ pepsi max.. tror dere det kan ha noe å si med søtningstoffene?er jo rart i såfall syns jeg.. huff
Sist redigert av h.e.l.e.n.e : 14-09-08 kl 10:39.
|