Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 12:15   #8
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Spiser jeg for lite fett?

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Nattfrue: Men det er så gøøøøøy å veie seg hver dag! :P Jeg klarer seriøst ikke å la vær... tror det er dagens høydepunk (eller lavpunkt? :/ ). Ser jeg en vekt, kjenner jeg en magisk tiltrekningskraft... Helt uimotståelig :P Typen prøvde å gjemme vekk vekten en periode, men jeg fant den alltid tilslutt :P

Hehe, jaja - hvis du synes det, så Jeg tror bare at man blir litt i overkant opphengt i vekta hvis man veier seg hver eneste dag. Det er mange ting som kan gi vektsvingninger fra dag til dag uten at man nødvendigvis har lagt på seg, så det kan kanskje være lett å komme i "panikkmodus" fordi man plutselig veier en kilo mer enn dagen før hvis man veier seg så ofte. Men hvis det funker for deg, så kjør på

P.S.: Det regnes ikke som "stopp" eller platå før vekta har stått stille i en måned.