Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 13:51   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Problemer med gallesteinssmerter

Be legen din om å ta leverprøver!
Jeg gikk med litt forhøyede leverprøver i et par år uten at legen helt visste hvorfor. Da det viste seg at jeg hadde gallestein, skjønte han dette med leverprøvene. Det tok faktisk noen år etter at jeg fjernet galleblæren før de ble normale igjen.
Kan du ikke be legen din sende inn en henvisning til å få fjernet denne plagsomme galleblæren, da? Det tar som regel laaang tid før du får satt opp tid, uansett. Så du rekker å ombestemme deg/ finne ut av det før du kommer så langt!
Har du sjekket stoffskiftet ditt? En venninne av meg slet meg liknende smerter og var sikker på at det var gallestein uten at det kunne påvises. Etter at hun ble medisinert for lavt stoffskifte har hun ikke hatt en episode!

Hva hadde du i salaten forresten? Jeg vet at jeg ikke tålte mye rå grønnsaker før jeg fikk anfall, og selv uten galleblære er det tungt fordøyelig for meg, verre enn fett og annen tung mat, faktisk.