Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 14:05   #7
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Problemer med gallesteinssmerter

Hvis du leser det jeg skrev under "transfett......" tråden, så gjorde de forskning på aper. De apene som fikk kolestrol i tillegg til korn og kokosolje... fikk gallestein.

Jeg ville ha kuttet ut animalsk fett, melk, ost og egg osv .. og gått over til feit fisk, steke kyllingfileen i vegetabilsk olje eller melange.. mer grønnsaker. Ta tran et par ganger om dagen for å erstatte dyrefettet.

Se om det hjelper. Det er klart at siden anfallene ble værre når du begynte på ketyolyser er det nok fettet som har skylda.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat