Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 14:33   #11
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Problemer med gallesteinssmerter

skjønner... men det er akkurat de tingene som mest sannsynlig gjør deg dårlig

Har kuttet ut alt selv omtrent. Egg, bacon, svinekjøtt (har gikt og forhøyet kolestrol). Så nå går det i GG-klibrød (les: sponplater) - kalkun og kyllingpåleegg, vitago gul ost, vitago kyllingpostei og vitago lett smør. Taco har vi en del av kutter seff ut skjellene da. Kjøttkaker av karbonadedeig er jo godt. Skal ha det i dag.

Har kjøleskapet fullt av Gilde wienerpølser...de hadde det på tilbud. Det kan jeg ikke spise men de andre kan jo...hehe.. Vitago pølser har jeg da. Men har ikke smakt de enda.

Sist redigert av Impulsiw : 14-09-08 kl 14:34. Årsak: tyrkleifere
Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat