Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 17:05   #18
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg for lite fett?

Har dia2 så jeg skal ikke ha mye karbohydrater. Det har jeg fått fordi jeg er feit og har gått for lenge overvektig. Spist for mye fett og karbohydrater... Jeg er et resultat av det jeg har spist desverre....

Har vel sagt det til det kjedsommelige - men jeg gikk fra kolestrol på 6 til 7.7 på 3 måneder med ketogen kost, altså fettrik. Har aldri spist så mye fett før. Ikke roet diabetesen seg nevneverdig heller. Så nå har jeg kuttet på animalsk fett, ost og melkeprodukter. Har økt inntaket av fiber (GG-helseklibrød). Har spist det i 3 måneder nå og blodsukkeret har blitt stabilt. Har vel ca. 5.2 i hvilende blodsukker og søtsuget er VEKK. Satser på fettet fra nøtter, fet fisk, tran og avokado.

Skal til legen 21 sept og da får vi se om kolestrolet har blitt bedre og langtidssukkeret lavere. Veldig spent på det.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat