Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 21:11   #23
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Sitat:

Og når det ikke hjelper? Jeg trente 6 dager i uka(både styrke og kondisjon), spiste stort sett bare typisk "sunn" mat (pastasalat, magert kjøtt, frukt, grovt brød, osv), og resultatet var opp i vekt og ustabilt humør. Da er det vel kanskje ikke så rart at man fokuserer på kosthold når man endelig finner noe som faktisk funker..?
Syns reklamefilmen er ganske morsom da

hehe. Jeg har rimelig vanskelig for å tro akkurat dette. Men for all del, du må bare fyre avgårde på en lavkarbohydrat diett.

Makan til arroganse!
Fy altså. Tror du vi lyver her inne? Tror du det er en flott opplevelse å trene nesten hver dag, og å spise "riktig" og alikevel gå opp? Tror du det er på gøy at jeg lever på lavkarbo, eller kan det ha med noen smertefulle erfaringer med vanlig kosthold å gjøre? Kan det ha noe å gjøre med at vi er forskjellige og derfor passer ikke et normalt norsk kosthold for endel mennesker?

Litt ydmykhet takk - det er snakk om sensitive opplevelser for endel. Vi har opplevd å ikke bli trodd på av legestanden. Eksperter har ristet på hodet og satt ulike diagnoser på oss, jeg fikk diagnosen utbrenthet, mulig kronisk utmattelsessyndrom. Så takke meg til denne arrogansen her inne. Diskusjon ja, det er greit. Men ikke dette. Skriv med respekt.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat